Alla inlägg under augusti 2013

Av wintergirl - 27 augusti 2013 07:49

God morgon kära bloggare och bloggläsare.


Idag vaknade jag tillsammans med soluppgången. Det är inte ofta man gör det. Solnedgångar missar man sällan men att se solen gå upp , det är i af något som jag gjort kanske 4-5 gånger högst under min livstid.

Känns som att solen fyllde mitt hjärta med lite extra värme och kärlek idag. Jag vill bara ÖSA kärlek över de som står mig närmast.


Ahhh! Hoppas detta positiva humör håller i sig resten av dagen, känner mig ganska underbar faktiskt. :)

Av wintergirl - 19 augusti 2013 01:16

Just idag känner jag mig otroligt lycklig!! Hoppas det håller i sig.

-Det finns en mening med allt kära läsare. Kom ihåg det! ?

Av wintergirl - 17 augusti 2013 11:09

Hej hopp. Igår fick jag en ny mobil så nu kan jag vara lite mer aktiv i skrivandet. Känns otroligt skönt att kunna skriva mer och framförallt att ha en mobil som flyter på. Smartphonen som jag hade tidigare kan man inte direkt kalla smart. Seg som f*n och kunde rätt som det var hänga sig, starta om sig mitt i samtal och massa annat skit. Men nu så. Nu ska jag försöka köra på lite mer. :)

Av wintergirl - 9 augusti 2013 19:48

En tråkig fredag. Jag ligger på soffan och tittar på när lillan leker runt. Min mamma sitter i andra soffan och gör likadant.

Jag funderar på va man ska hitta på en dag som denna. Men som det verkar kommer det bli en kväll som alla andra. Lägga sig tidigt och hoppas på en bättre dag imorgon. Vilket alltid slutat på samma sätt. Bored, tired and alone.

Av wintergirl - 6 augusti 2013 17:30

Haha! Ja det var vad jag skulle gjort ja men icke. Fick för mig att jag skulle ha pannkakor till middag. :-/ Och så blev det. I en timme har jag stått och stekt och är inte färdig än. Får se om jag lyckas ta det lugnt över huvudtaget.

Åskan drar igång nu oxå så det är lika bra att fortsätta innan det drar igång på riktigt. Klass 1 varning över västra götaland idag.

Av wintergirl - 6 augusti 2013 12:28

Jag sitter på jobbet. Känner mig helt död och jag kunde inte längta hem mer. 1 och 1 halv timme kvar sen ska jag hem och ta det lugnt. Fundera lite på saker och försöka ta en del beslut.

Well well, det får bli ett kort inlägg nu. Hoppas ni har det bra där ute.

Av wintergirl - 5 augusti 2013 22:09
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation


Välkomna till min blogg! Glöm inte kika på presentationen där du kan få veta lite mer om mig. Kontakt: vinterflicka.blogg@hotmail.com

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards